Overig

Accountant zorgt voor persoonlijk aanspreekpunt

Tussen alle accountants Amersfoort neemt Blaauw Accountants een bijzondere positie in. Waar de dienstverlening bij veel kantoren strikt uit het uitvoeren van het afgesproken pakket aan diensten bestaat, met relatief weinig rechtstreeks contact met de klanten, is dat bij Blaauw anders. Hij is van mening dat die dienstverlening beter kan, met name door een beter persoonlijk contact. Tijdens gesprekken kan worden gesproken over de ontwikkeling van de bedrijven van de klanten en de dienstverlening ten aanzien van accountancy. Om te bevorderen dat er een structureel een goed contact is met de klanten heeft elke klant bij Blaauw een eigen aanspreekpunt.

Beter inspelen op actuele situaties

Bedrijven zijn voortdurend in ontwikkeling. Afhankelijk van externe ontwikkelingen gaat het soms beter en soms slechter. Tijdens de oorlog tussen Oekraïne en Rusland hebben veel bedrijven het een tijdlang moeilijk gehad. De accountants van Blaauw hebben de klanten soms door middel van nuttige adviezen kunnen helpen om beter op de situatie in te spelen. Lees verder op onze website welke adviezen daarbij van belang zijn geweest. Een andere actuele situatie is bijvoorbeeld een overname of een uitbreiding van het bedrijf. Blaauw kan advies geven over de financiële en juridische consequenties die daarmee gepaard gaan.

Voordeel van een vast aanspreekpunt

Zodra je als klant van Blaauw contact opneemt met het kantoor krijg je contact met je vaste contactpersoon. Het voordeel daarvan is, dat je niet eerst hoeft uit te leggen van welk bedrijf je bent en wat je produceert. Je kunt dus heel snel tot de kern van de zaak komen en je vraag stellen. Je vaste contactpersoon kan daarop meestal meteen een antwoord geven. Als dat niet lukt zal hij of zij dat uitzoeken en zo snel mogelijk reageren. Mocht een contactpersoon voor lange tijd door ziekte uitgeschakeld zijn, wordt jouw dossier overgedragen naar iemand anders. Uiteraard krijg je daar als klant bericht van.

Dit vind je misschien ook leuk...